Sidor

torsdag 3 april 2014

Ett nytt och kort kapitel

Sedan söndags är jag och Sid Karlstadsbor. Iaf tills slutet av juni så alltid något. Jag har redan (eller har haft ett tag) panik över vart jag ska ta vägen sen. Som jag sa till Jessica igår så har jag redan tröttnat på Karlstad, det har liksom förlorat sin charm och jag längtar inte hit lika mycket. Mycket beror väl på arbetslösheten, jag blir fruktansvärt rastlös och vill helst av allt bara lägga mig under täcket och vänta på bättre tider. Vissa dagar önskade jag att det funkade så.

Idag ska vi hem till Filipstad och fira farmor som fyller år. Jag har inte köpt nån present och det misstänker jag att inte far heller gjort. Fast vad ger man egentligen en nybliven 86-åring?

Bilder lägger jag upp så fort jag får tillbaka min ursprungliga mobil (har ju haft 4 olika på 1 månad..) så jag kan ta fina kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar