Sidor

tisdag 13 maj 2014

Solen har slocknat

Nu var det åter igen ett tag sedan jag skrev, men jag har varken haft ork eller lust att skriva. All tid i världen har jag dock haft.
I förrgår var jag på Happy Kitchen för första gången vilket var väldigt trevligt! HK är en sushiresturang i Karlstad. Vi var dock inte där och åt, Malin och Sandras kompisar spelade så vi, Jessica och Jonathan var där och kollade på dom och drack öl. Mycket trevligt som sagt och sushipinnar är den nya flugan.





















Annars så... Har jag fått boende i 2 månader till, på Kronoparken. Så Karlstad får stå ut med mig tills den 15e augusti iaf. Sen får jag se vart jag tar vägen. Det är jobbigt att bo i andrahand och inte få tycka om en lägenhet eftersom den inte är min. Jag gillar den jag bor i nu, men samma där, inte tycka om för den är inte din. Jag önskar det dock.

Just nu söker jag bara boende, och jobb i andrahand. Det är jag och Sid just nu, du och jag mot en grå och mulen värld.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar