Sidor

onsdag 18 februari 2015

En liten lista över 2014

Vilket är ditt bästa minne från det här året? - Flytten till karlstad kanske?
Vilket är ditt sämsta minne från det här året? - Sensommaren/hösten.
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förrut? - Inte vad jag kan komma ihåg nu :o
Höll du dina nyårslöften? - Hade inga som vanligt
Lärde du känna någon som tog stor plats i ditt liv? - Nja, stor och stor
Har du varit lycklig i år? - 50/50
Vad kommer du minnas från år 2013 i framtiden? - Första lägenheten
Vilka länder besökte du? - Sverige, haha
Största misstaget? - Tack och lov inget jag kan komma på. För godtrogen som vanligt skulle jag tro
Bästa köpet? - Alla smycken och kläder <3
Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014? - Kärlek
Vad önskar du att du gjort mer? - Pratat, jobbat med mig ajälv
Blev du kär? - Nej
Vad fick dig att må bra? - Alkohol :< och vännerna så klart
Vilken kändis var du mest sugen på? - Thor ;*
Vad gjorde du på din födelsedag? - Jobbade
Vilket datum från i år kommer du alltid minnas? - Sista veckan i juni

[ ] Rökt vattenpip
[x] Blivit sårad 
[ ] Spenderat över ett dygn på sjukhus 
[ ] Åkt ambulans 
[ ] Gjort slut med någon 
[ ] Blivit tillsammans med någon 
[x] Hånglat med en främling
[ ] Skadat mig allvarligt
[x] Haft ett one-night-stand 
[ ] Playat någon 
[x] Haft sex 
[ ] Varit otrogen 
[x] Gjort något jag aldrig kommer att glömma 
[x] Varit deprimerad 
[x] Druckit så mycket så jag spytt 
[x] Gjort något jag verkligen ångrar 
[x] Sårat någon med flit 
[ ] Förlorat en vän 
[x] Lärt känna någon ny 
[x] Varit vaken en hel natt 
[ ] Provat droger 
[x] Festat en hel natt 
[ ] Varit på fler än 2 festivaler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar