Sidor

torsdag 26 mars 2015

Happy

Jag har fått hundvakt, yay! Jag undrar hur mycket stenen som föll från min hjärna vägde egentligen för jag känner mig cirka 1000 kilo lättare. Det är min underbara gamla engelskalärare som langade över sin kusin som ska ta hand om Sid under tiden jag är borta. Hon har redan haft honom några dagar och imorgon ska han till henne och vara borta tills nästa torsdag. Egentligen skulle hon ha honom tills på måndag, men då åker jag till Göteborg och tatueras på tisdag så hon har kvar honom tills på torsdag. Det är skönt att få vara själv ibland (och såååååå satans skönt att äntligen fått hundvakt), men jag märkte hur ensam jag kände mig Sid sov hos Anna sist. Nej, aldrig aldrig aldrig att jag kan sälja honom, det går inte. Märkte det nu och jag älskar min skithund för mycket för att låta honom komma undan mig.

Idag bokade jag hostel också. Nelly och Terese bokade igår, men mitt kort krånglade så jag fick åka till Filipstad (där jag sitter än) och låna pappas kort. Så nu är det klart. Nu är det bara hyra ut lägenheten som är kvar och det ska jag skriva ut på facebook imorgon. Måste skriva annons idag. Åååh, jag är så spänd och nervös! Jag önskar jag hade britten kvar art skriva med, men jag vågar inte skriva igen. Någon gång snart ska jag skriva och påminna honom vad han lovade mig.
Om mindre än 4 veckor bor jag i ett annat land. Det är helt crazy, men jag är glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar