Sidor

lördag 14 mars 2015

Hur mycket är jag villig att offra?

Jag har gjort ett försök på min facebook att hitta en hundvakt åt Sid. En gammal klasskompis har erbjudit sig att pröva att ha honom en helg och världens bästa Sandra har erbjudit sig att skjutsa mig om jag behöver. Så de två flugorna tillsammans vill jag gärna slå till på.
Meningen "sälj honom!" (som även min kusin påpekade så fint..) ekar fortfarande i mitt huvud. Men (som jag också svarade min kusin), det här är mitt barn. Min stora håriga bäbis. Det är ingen hund jag har haft på prov i nån månad, det är Sid som har bott hos mig i nästan 2 ½ år..
Jag vet ju inte ens om jag stannar i England. Jag kommer grina ihjäl mig innan jag fixar det här och natt till idag (fredag) hade jag riktig jävla panikångest för första gången på väldigt länge. Hjärtat gör ont och jag kan inte greppa tankarna längre.
Snälla, snälla. Ge mig den här chansen utan att låta mig offra det viktigaste jag har.


Älskade skithund vad jag tycker om dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar