Sidor

måndag 7 september 2015

So far

Det går helt okej på mitt jobb! Stannar 1 vecka till innan jag ska iväg till ett nyöppnat café i samma kedja. Jag kommer sakna mina arbetskamrater, de har hjälpt mig så mycket och varit mer än tålmodiga med mig. Igår sa två tjejer jag jobbar med att de verkligen uppskattar mitt jobb och att jag hjälper dom jätte mycket! :) Det gör så mycket för mig att höra sånt där, väldigt glad blev jag också. Och idag har jag stått i kassan hela dagen och det funkade bra. Jag gjorde några fel på morgonen, men sen gick det helt smärtfritt. Det blir nog bra det här, jag behöver bara träna på att känna igen alla olika brödsorter sen är jag redo too go! Tack Gail's Artisan Bakery för en hittills jätte bra arbetsupplevelse!


Här jobbar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar