Sidor

tisdag 25 augusti 2015

Jag fick ett jobb igår!

Efter 5 dagars oro så fick jag mig faktiskt ett jobb igår! Så from. torsdag (antar jag att det blir?) ska jag börja jobba på Gail's artisan bakery här i London och det ska bli roligt! Idag var jag på "kurs" med några andra pers. som också ska börja jobba där. Blev tillfällig bästa vän med en söt tjej från Ungern som hette Nikkolette/Niki och tror jag ska vara i samma café som en annan tjej på kursen, vad hon nu hette... (Förlåt)
Men det ska bli roligt! Nu känner jag mig inte orolig längre, det enda jag behöver klara av nu är längtan efter Marketa, Sean och Hanna. Och alla hemma i Sverige också för den delen. Ligger i sängen nu och läste någon blogg och helt plötsligt trodde jag att jag var hemma för nån sekund.
Varje morgon när jag vaknar är det samma sak, jag tror alltid jag är hemma i min egen säng, men sen så var jag ju inte det. Och det känns lite extra jobbigt varje gång. Jag saknar alla svennar så jevlans mycket.. Men förhoppningsvis kommer Jessica och hälsar på mig i september, yayay!


Utsikt över Big Ben och det stoooora hjulet under landningen.
Umgicks lite med ekorrarna så klart.

Tappade bort mitt oyster card, men hittade det efter någon minut..

Min nya polare Barney!
ÄLSKAR det lilla fönstret vid min säng.
Ä.L.S.K.A.R. det.
Imorse gick jag upp vid 5 och var inte tuff efter 4 timmars sömn.

1 kommentar:

  1. men va kul med jobb! hoppas det går bra! :D
    Saknar dig vettu pluttan :*

    SvaraRadera