Sidor

söndag 23 augusti 2015

Nytt hem

SÅ, nu bor jag i Bromley, typ 20 minuter från där jag bodde förut. Jag kom i onsdags och har väl inte gjort så mycket mer än att leta jobb. Marketa, Sean och Hanna är alla borta så jag har ingen att umgås med just nu. :< Eller jo, jag har ju Barney och Wendy som jag bor hos. Wendy är jätte trevlig och har hjälpt mig lite på traven med att söka jobb. Ironiskt nog har hon nyss sagt upp sig så hon måste också börja leta jobb vilket jag inte kan hjälpa henne med, haha.. Barney är hennes lilla hund och det var ju han som valde mig till att bo här så honom gillar vi!
Jag ska försöka lägga upp lite bilder senare, eller imorgon. Men nu ska jag gå ut på en promenad. DEt har regnat hela dagen och vädret denna vecka ska tydligen bli skit så det gäller att passa på. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar