Sidor

lördag 3 oktober 2015

And I have seen better days

Det senaste 1½ dygnet har varit.. underbart. Jag har legat i en säng med en person jag tycker mycket om, sovit, tittat på film, hånglat, ätit mat, pratat, tittat på porr (haha, finns mycket sjukt där ute!) och bara varit. Jag känner mig säkrare nu och mår bättre. Jag har tom. ändrat status på facebook, woho!
Jag tycker om Sean väldigt mycket. Så där pinsamt mycket och mår oförskämt bra när jag får somna skedandes med någon. Till veckan flyttar han närmare där jag bor och förhoppningsvis får jag ett nytt jobb snart. Jag gillar de jag jobbar med, men ett jobb inom gångavstånd eller en bussresa skulle vara underbart. Imorgon ska jag ringa på ett jobberbjudande jag fått. Wish me luck!


1 kommentar:

  1. Låter så skönt, så glad för din skull pluttan!
    Saknar dig massor! <3

    SvaraRadera