Sidor

fredag 23 oktober 2015

I saknar swedish shopping

Om det är något jag saknar så är det svensk shopping.. Ironiskt nog mestadels internetshoppingen. Jag är ju en Tradera-junkie i hjärta och själ så seconhand tycker jag mycket om! Speciellt saknar jag loppisarna hemma i Filipstad.
Det blir ju inte bättre av att jag sitter och tittar igenom Citiboards hemsida och då självklart på alla hundsaker. Pappa ringde för nån dag sen och sa att Anna sagt att Sids reflexväst "äntligen" pajat helt (den har vart trasig hur länge som helst i&fs). Så nu försöker jag hitta en ny vilket inte är så lätt när man är i ett annat land dock..

Hittade ingen väst, men något annat roligt; nämligen hundskor! De finns i karlstad och jag är så himla sugen på att be pappa köpa dom och ge dom till Sid när han fyller år på tisdag. Jag skulle lätt kunna åka hem över en helg om jag lovades att få se Sid pröva skor. Det var roligt nog varje gång jag satt på honom kläder, eller när han hade skadat tassen och han var tvungen att ha en strumpa på sig.
Jao, nästa gång jag är i Sverige så ska jag handla grejer till Sidden. Internetshopping är ju faktiskt den bästa shoppingen. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar