Sidor

torsdag 12 november 2015

En kort uppdatering

Long time, no see. Är det ens så man säger?
Jag sitter för tillfället i soffan och tittar på Mad Max. Dock tittar jag på min dator vilket suger rätt så hårt eftersom ljudet försvinner hela tiden och jag måste klicka igång det varje gång det stängs av (vilket kan vara efter bara några sekunder). Jag hade hellre gjort något annat, vad som helst faktiskt då detta är fruktansvärt frustrerande.

Jag har en puttinuttig önskan att Sean vore här och kunde mysa med mig. Även fast han tar störst plats i min lilla 90-säng och är varmare än ett feberbarn så är det så mysigt att sova/ligga bredvid honom.
Nästa vecka ska hans mamma komma hit till London och då vill hon tydligen äta middag med Sean och mig.. (!!!). Jag är redan nervös. Jag ska också till frisören och färga och klippa håret vilket jag längtar så vidrigt mycket efter!
Behöver bara betala 20 pund för det eftersom det är en praktikant som ska färga det och klippningen fick jag på köpet om jag står som modell för det som jag fattade det som. Hur som helst så är priset fa-an så mycket bättre än vad jag väntat mig! Efter att ha känt mig urfattig efter att ha köpt flygbiljetter hem över jul så känns det lite bättre nu.

Bilden på mig och Sid la jag in bara för att det är en av de väldigt få på mig och Sid som faktiskt ser bra ut. Och den är faktiskt väldigt fin! På bilden är han ca 3 månader gammal, tagen i januari - 13. Tiden går fort. Jag hoppas att den går lika fort nu så att jag får åka hem och träffa honom snart!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar