Sidor

söndag 29 november 2015

Monday will have me like;

Så länge har helgen varit hur rolig som helst, precis vad jag behövde dessutom! Idag fyller Hanna år så hon och jag gick ut på puben och åt mat i fredags. Väl där mötte vi upp en grupp trevliga människor som bjöd på mer öl så de gillar vi. Hanna blev full och det var roligt, haha!
Och igår mötte jag upp Hanna igen för lite akut-mat på McDonalds för att sen åka till Beckenham och möta Marketa, Hakan, hans jobbkompis, Maria och.. Algo, tror jag hennes man heter? Jag har träffat honom så många gånger, men kan för allt i världen inte komma ihåg hans namn.. Iaf, satt på Geroge Inn i nån timme och bara pratade. Det stod mellan puben eller bio igår för mig och Hanna, men vi tog puben igår och bion idag så slipper vi välja. :) Tanken var ju att jag skulle träffat Kimberlie nu i helgen, men jag hörde inte av henne nått mer så antar att det inte blir av.


Just nu sitter jag i sängen och tittar på Hunger games. Det är tänkt att jag och Hanna ska se den senaste filmen idag på bion, men jag har inte ens sett klart första filmen och det är 2 kvar. Alla är minst 2 timmar långa... Jag måste egentligen gå till Primark eller nån annan skitaffär och köpa en filt jag kan ha när Jessica och Fredrik kommer. Jag har inte påmint Wendy om att de kommer så jag hoppas det går bra.. Annars är vi alla körda. Fan, kom nyss på att jag måste storstäda mitt rum. Sist jag började så hann jag inte klart.

Jag måste också göra en liten lista på saker vi kan hitta på när de kommer hit. Jag ska höra med flickorna på jobbet nu i veckan vad de har för förslag. Jag har redan dåligt med pengar efter första lönen (la undan flera tusen för linser, Sids försäkring och p-piller), men imorgon ska jag få sista lönen från Gail's 'är det tänkt och jag hoppas verkligen inte de krånglar nu också.

Annars har det väl inte hänt så mycket. Jag pratade i telefon med britten igår för första gången på typ 6 månader och det var trevligt. Jag har saknat honom. Det kändes skönt att ha någon att prata med. Marketa hade tydligen inte fattat att jag varit hos polisen i veckan för hon fick en chock igår när hon fick reda på det, hah. Det förklarar hennes reaktion när jag ringde henne i tisdags.

Sean har hört av sig mer. Han tror vi fortfarande är vänner, men nej. Jag vill inte ha något mer med honom att göra efter det han gjorde. Självklart skulle jag vilja gå tillbaka några månader och öppna ögonen och kunna ha behållt våran vänskap, men nu är det för sent. Inget att göra åt och jag är inte så ledsen längre. Ledsen över att allt blev som det blev så klart, oerhört ledsen att behöva förlora en vän, men samtidigt kände jag ju honom inte. Jag har ingen aning om vem människan är. Now you're just somebody that I used to know.

Iaf , nu ska jag ta en dusch och sen sminka om mig.  Sen springa till Primark och ta en promenad kanske. Det skulle vara skönt att kunna röra sig fritt i min ensamhet igen och jag vet att jag måste få det överstökat. Jag vågar fortfarande inte lägga mig och sova i mörkret. Jag tänkte få det överstökat också nu när Jessica, Malin och alla andra kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar