Sidor

måndag 30 november 2015

Life is good

Igår fick jag min sista lön från Gail's och jävlar i min lilla låda vad det kändes bra! Det var ett bra jobb det där. Timmarna och pendlandet var under all kritik, men de jag jobbade med är väldigt saknade. Planen är att åka och hälsa på dom någon dag och ta sig en liten fika. Men först ska jag shoppa upp mina pengar, hehe (joda, jag ska spara lite också)..


Idag var jag och Marketa och åt mat på Richmal Crompton här i bromley. Det är billigt, väldigt gott och bara 20 minuters promenad ifrån där jag bor. Helt jävla perfekt med andra ord, haha. Det är 1 vecka kvar tills hon åker hem, men det vill jag inte tänka på. Kommer sakna henne så fruktansvärt mycket.. :(
Nej, tänk positivt! Snart kommer svennarna hit, då ska jag visa dom London och mina fina vänner jag fått här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar