Sidor

tisdag 16 juni 2015

Oh, I wish for once, we could stay gold

HELVETE, så trött man kan vara. Idag är en lång dag (jag har tråkigt!) och längre kommer de bli. Idag blev yngsta sonen i familjen opererad och kommer stanna hemma i 2 veckor from. imorgon. Så jag och mamman kommer ta hand om honom båda två och jag kommer i princip bli fast i huset dygnet jävla runt under den här tiden.
Jag har aldrig varit så sugen på en cigg som nu och en fylla... Take me there. Det är det enda negativa med ett sånt här jobb, att jag bor på jobbet. Igår fick jag träffa en tjej som jobbat som au pair här förut. Marketa hette hon och vi tog varandras nummer så vi kanske kan träffas över en fika någon gång. Fast nu lär det ju inte bli på ett tag. Just nu känner jag att jag vill gå hem efter jobbet bara.

Idag har jag iaf varit och shoppat en snabbis! Sprang bort till Sainsbury's och köpte mig ett par byxor och lite annan skit. Det passar bra till fredag, då jag ska till agenturen.. Igen. Jag var där i söndags och skulle göra mitt sista test för att sen (hoppas hoppas) klara kursen jag påbörjade förra tisdagen helt. Men de hade stängt när jag kom dit såatte... Surt som fan, på fredag får de en sista chans.

Annars är det bra. Känner mig bara lite lett och uttråkad just nu. På återseende!
ps. Igår sig jag äntligen Jurassic World. Den var så jävla bra! ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar