Sidor

lördag 13 juni 2015

The things I wouldn't do for a drink

ÅH, så trött.  Jag har varit barnvakt igår kväll och vaknade inne hos ungarna vid typ kl 23. Där hade jag somnat, haha. Och igår har jag varit på kurs på agenturen.. En kurs jag trodde tog 1 timme, men som visade sig ta 6-8 timmar. Minst. Jag började självklart barnvakta kl 17 också så jag hann inte stanna kvar på allt. Så imorgon ska jag tillbaka och göra en quiz jag inte hann med att göra. Men det är lugnt, agenturen ligger bara typ 10 minuter från Primark så imorgon ska jag shoppa! ♥
















Och idag är det en vecka sen jag kom till London. Det känns som mycket längre, förmodligen för att min kropp och hjärna gått på högvarv större delen av veckan och att jag dessutom aldrig lämnar mig jobb.. För jag bor ju på det.
Men det har varit roligt! Mycket att fixa med och mycket som är kvar att fixa, men jävlar vad glad jag är att jag kom hit igen. Min situation i Sverige känns numera som en tragikomiskt historia som man bara läser om  i böcker annars. Jag är glad allt jag har lämnat mitt Inspiration till en ungdomsbok-liv hemma. Det här får bli början på ett nytt kapitel som man så fint säger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar