Sidor

måndag 8 juni 2015

Something I forgot

JODA, så jag fick jobbet i London! Jag har börjat skriva inlägg om det två gånger, men har glömt bort att skriva klart eller tappat lusten mitt i. inget konstigt.
Men iaf, jag är i London nu! :) Jag kom i lördags kväll och började jobba idag. Än så länge har det gått bra, men jag är fortfarande så satans trött. Jag reste ju trots allt i typ 10 timmar sammanlagt i lördags så det är väl inte så konstigt.
Familjen jag bor med är jätte snälla och huset och mitt rum är jätte fräscht. Jag ska försöka lägga in lite bilder senare, men nu ska jag se klart på ett avsnitt med Family guy och sen hänga tvätt. Sen ska jag springa bort till affären och köpa lite grejer och kanske gå till stationen och fylla på mitt Oyster card. Jag måste köpte nål och tråd och laga mina byxor som sprack mellan benen förut när jag var ute med Manni (familjens hund), haha. D:

1 kommentar: