Sidor

måndag 18 juli 2016

Jag har försökt att lära mig alla ord i världen 🎶

Jag sover fortfarande lika uselt sen förra inlägget och tankarna går ännu på högvarv.
Men jag mår bättre, är bara så satans trött jämt och ständigt. Just nu sitter jag på jobbet och gör mest ingenting, allt som behövs är gjort och nu löser jag korsord och väntar på nått mer att göra. Kl16 slutar jag och då ska jag springa bort till Gina och se om jag kan köpa liten smycken (som jag egentligen inte har röd med...). Äta glass med polacken ska jag också kanske göra.
Om mindre än en vecka är det bröllop. Tänk att Simon ska gifta sig. Och all drama son redan varit, innan bröllopet ens ägt rum..

Iaf. Jag läste igenom inlägget med mina "mål" för i år och insåg att jag har ju faktiskt redan fått lite gjort. Jag har flyttat och köpt ny mobil, alltid en början. Nu ska jag bara fylla lägenheten med möbler och prylar, lära mig mer tjeckiska (kan en hel del ord nu iaf) och samtidigt spara pengar så jag kan resa i höst/vinter! Men jag har fått en soffa av världens snällaste bästis så där sparade jag några tusenlappar!
Innan dess ska jag ta tag i mitt liv, söka lite mer jobb (utifall att) och få ordning på min sömn. Och köpa dammsugare, det är viktigast nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar