Sidor

måndag 10 november 2014

I wanna do really bad things to you



Idag är en sån dag jag helst av allt skulle vilja ligga i sängen... Något jag har gjort i 2 veckors tid i &fs, men nu är jag frisk nog att börja jobba och frisk nog att börja inse vad skönt det faktiskt var att kunna lägga mig och sova när som helst.
Men idag regnar det, det är allmänt grått och bara en sån där jävligt tråkig dag. Plus att det är måndag, veckans tråkigaste dag. MEN på plussidan så har jag fått kontakt med en tjej i Stockholm som också är intresserad av att flytta till London och dela på boende. Så jag vill så fort som möjligt att ses eller prata i telefonen (när jag vågar, haha) så vi får lära känna varandra bättre. På torsdag har dessutom AF öppet hus angående utlandsjobb så då ska jag dit. Det känns lite bättre att vara på jobbsök när man har ett mål.
Jag hoppas, hoppas, hoppas att det blir av! Åh, det skulle vara så roligt att bara få dra härifrån och glömma Sverige för en stund, Sverige och allt det medför. Förhoppningsvis så "ses vi" om en inte alltför snar framtid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar