Sidor

tisdag 25 november 2014

Tristessen

Jag har insett att min senaste kyss: var med en halvnaken tjej inlindad i plast.
Jag lyssnar på: ljudet från bilarna utanför och ljudet av tangentbordet.
Jag pratar: inte just nu
Jag tycker om: när livet rullar på i rätt riktining.
Jag avskyr när folk: pratar med mig när jag är nyvaken.
Min bästa vän är: majs och Nettan
Min första vän hette: Linn, och Madde
Kärlek är: so close, no matter how faaaar
När jag borstar tänderna: gör jag det fort
När jag lagar mat: blir det oftast pannkaka av allt
Jag tänder på: män jag aldrig ens kommer träffa
Det sexigaste yrket är: Skådis?
Jag är rädd för: att bli kvar i Karlstad
Den värsta känslan är: att va ensam
Den bästa känslan är: att gå glad hem från krogen en bra kväll och mysa ner sig med Sid
Jag är bäst på: att sova
Jag är sämst på: vakna i tid
Om jag va ett djur skulle jag vara: något vattendjur
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: en björnfälla
Jag kommer alltid att vara: blond?
Det finaste som finns är: mina bilder jag har från förr
I sommar: bor jag förhoppningsvis i ett annat land..
Sist jag grät var: imorse
Jag kan: om jag vill
Jag kan inte: gå upp i tid, helt satans omöjligt
När jag vill tänka går jag: in i mig själv?
När jag bakar så bakar jag: kladdkaka och muffins
Min mobiltelefon är: helt okej ny
När jag vaknar på morgonen: vill jag somna om
Innan jag går och lägger mig: äcklas jag av mina blöta sängkläder
Just nu tänker jag på att: "ska jag jobba i Filipstad resten av veckan eller inte? Ååååh, blir galen"
Idag har jag: jobbat
Ikväll ska jag: kanske åka till karlstad
Imorgon kommer jag: jobba någonstans
Jag vill verkligen: åka härifrån

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar