Sidor

onsdag 5 november 2014

Sjuk som en hund

Förra veckan spenderades helt i Filipstad. Förra måndagen skulle jag varit i Stensta och "tränat" inför ett jobb (som jag ändå inte fick :c), men på lördag kväll blev jag äntligen sjuk. Riktigt, jävla sjuk.
Jag har varit småsjuk ända sen slutat av augusti och önskat att bli riktigt sjuk sen dess. Nu, mer än en vecka senare, börjar det dock bli jobbigt. Min hals är fruktansvärt svullen, det gör ont att svälja och inatt somnade jag vid tidigast 6 imorse. :( Imorgon ska jag dock gå och jobba igen. Jobbade i måndags, men både kände och fick tillsagt att jag borde vara hemma iaf en dag till. Så imorgon och förhoppningsvis på fredag så gör vi ett nytt försök så får jag vila upp mig det sista under helgen.
Det värsta är hostan, jag vet inte hur jag ska palla att cykla till och från jobbet och sen hem och ut med Sid det första jag gör. Uuuuuhhh, nu har jag varit sjuk, vill bli frisk nu.....'






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar