Sidor

fredag 1 maj 2015

Back to basics

Så, jag är tillbaka i Sverige. Och ju fler minuter jag är här desto mer tänker jag, vad gör jag här? Jag är rätt tom just nu. Känner mig varken glad eller ledsen.
Det blev struligt med jobb och boende och jag slackade ur fastän det var det jag absolut inte skulle göra. Resan i sig var inte alltför planerad och kanske det var där det sket sig. Men jag vill/ska tillbaka. Jag funderar på au-pair och sitter faktiskt och kollar på det nu. Jag känner jag hade rätt information, men det var andra faktorer som inte stämde. Men jag är pepp på att åka tillbaka, London/England har inte sett det sista av mig.
Jag har inte varit ledsen över allt det här egentligen, förutom igår när jag insåg att jag måste gå tillbaka till AF. Då grät jag för det är min stora skräck verkligen. Det får inte hända igen. Herregud, arbetsförmedlingen var ju den största anledningen till att lämna landet. Nej, jag ska kolla upp det här med au-pair.
Jag känner mig peppad trots allt! Det kommer bli bra det här, det är inte över än. Jag känner att jag fick lite mer "kött på benen" efter min resa och blev lite klokare. Nu vet jag hur saker och ting funkar. Det blir bra det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar