Sidor

lördag 9 maj 2015

Sömnlösa vår- och sommarnätter är det bästa som finns

Som rubriken säger så kunde jag inte sova inatt, men det gör mig inget längre. Jag har börjat uppskatta att kunna gå ut, pigg och alert, i soluppgången och få se all dagg och dimma.
Idag ska jag och Alex (och Mirre?) åka till Karlstad en sväng och sen ÄNTLIGEN hämta hem Sid! Gud vad jag har saknat min skithund, det ska bli så skönt att få hem honom. Jag har haft hundabstinens deluxe sen jag kom tillbaka, men haft både Ture och Zaysa hos mig. Igår kväll var Zaysa hos mig ett par timmar, vi var ute på fälten vid Storbron och lyssnade på rådjuren som skällde. Jag lyckades fånga lite av det på film. :D

p.s Ska någon dag, när jag orkar, lägga upp alla bilder och videor från London. Men som sagt, när denna latgris orkar. d.s

e>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar