Sidor

torsdag 21 maj 2015

Jag köpte min kärlek för pengar, för mig var ej annan att få

Jag har haft en vidrig huvudvärk som har kommit på eftermiddagarna de senaste dagarna. I förrgår och även ikväll var jag tvungen att lägga mig på kvällen och sova och sov fram tills klockan var 21:30. Jag skulle gissa på brist på vatten eller bristen på socker som ställer till det för min kropp.
Idag drömde jag jag skulle hoppa in som trummis i en bekants band. De höll till/skulle spela i ett hus på pappas gata (notoriskt känt som knarkhuset här..), men innan de skulle börja så skulle jag hem till papa och duscha. Väl i duschen finns det så mycket shampoo och tvålar att jag tappar bort mig, blir mer stressad över tiden och får panikångest. Innan jag gått in i duschen hade jag varit uppe på lillebrors gamla rum där jag hade saker som skulle säljas. Grannen var även där.
Konstig dröm, men ändå en del som hänger ihop med vardagen. Kroppstvål har vi slut på så det behöver handlas. Grannen, Susanne, fyllde år i förrgår och jag har inte varit inne och sagt grattis än så hon var väl med som en påminnelse, haha. Och panikångesten var väl pga att jag börjar bli rastlös i min situation. Men igår sökte jag ett till jobb iaf, jag hoppas på svar imorgon eller på fredag. Jag ska försöka skriva alla personliga brev imorgon som jag behöver, göra ett massutskick och hoppas på en massa positiva svar nästa vecka.


Mitt abonnemang till telefonen har jag sagt upp också, och pengarna på mitt nyfunna kontantkort är slut så jag kan varken ringa eller svara på sms. Några pengar kommer jag inte få förrän slutet på nästa månad och jag har ca 130 spänn på kortet. Jo, och koden till min bankdosa har jag glömt/tappat bort så där kommer jag inte in just nu heller, haha. D:
Misär-liv. 12 juni ska Malin och Jonathan åka till Jessica och jag skulle vilja åka med. Jessica ringde tom. i förmiddags och erbjöd sig hjälpa till att betala biljett ner. :* Det skulle vara roligt. Nu på söndag hoppas jag att lillebror vill bli med mig till Karlstad och sälja på loppis. Jag har sjuuuukt mycket saker jag behöver bli av med och det skulle vara det ultimata. Hoppas hoppas, som vanligt.

1 kommentar: