Sidor

söndag 24 maj 2015

The neverending wait

Nu för snart 1 timme sen skulle jag ha intervju över Skype med en familj om au pair, men dom har inte ringt än. :( Den riktiga intervjun skulle bli imorgon egentligen, men de skrev igår och frågade om jag kunde idag istället. Vilket jag uppenbarligen sa ja till, men jag antar att de glömde bort mig. Jag skickade iaf iväg ett meddelande så nu väntar jag bara på svar.

Igår var familjen uppe hos morbror och moster och firade Christer som fyllde 50 år för nån vecka sen! Jag hade som vanligt ont i huvudet och mådde jätte dåligt fram mot kvällen så jag la mig i soffan och halvsov med Lowa, haha. Men det var roligt att träffa alla, vi fick jätte god mat och massa att dricka och Christer blev jätte glad för sina presenter så det blev en lyckad kväll. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar