Sidor

onsdag 26 mars 2014

25/3

Det sista jag hann tänka igår var "imorgon ska jag gå upp tidigt" innan jag somnade. Det gjorde jag också visserligen, vaknade 8:30 och gick upp på toa och kollade om Sid ville ut. Han låg och sov och vägrade gå upp så jag la mig igen. Vaknade vid 11 av att jag höll på och spy (?) och sprang naken och fräsch ner och drack vatten. Tittade till hunden som tittade på mig, fes och sen somnade om. Vid 12:40 ringer telefonen och väcker mig och Sid och då jävlar blev det fart på honom så DÅ gick vi ut. Skönt med sovmorgon, men va fan. Ju tidigare jag somnar på kvällarna desto längre sover jag på mornarna..

Och imorse hade det kommit mer snö. Det gör mig inget att det snöar, men igår fick jag smaka på våren när jag gick utan jacka på promenaden och jag vill gärna fortsätta med det. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar