Sidor

torsdag 13 mars 2014

Redan förvirrad

Jag var helt säker på att det var onsdag idag, men så var det torsdag? Jag som tänkte gå ner till Arbetsförmedlingen och höra om utlandsjobb. Det får bli på tisdag istället.
Dock slipper jag inte ifrån dom helt, imorgon är det vuxendagis igen. :( Den här gången är det på Folkuniversitet. Jag har bara varit där en gång (jobbat för det mesta eller sluppit undan på annat sätt) och då fick vi gå innan vi ens börjat för "det har inte kommit in några nya jobb på platsbanken" som de sa. Så jag antar vi är där för att de ska berätta om jobben på AFs hemsida... Det gör man ju redan hemma så jag fattar inte riktigt varför vi är där.
Men men. Snart flyttar jag till Karlstad i ca 3 månader och då får jag pröva på deras AF. Bara att hoppas att den är bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar