Sidor

måndag 17 mars 2014

Oh, happy day♥

Idag har varit en bra dag, de få minuterna jag varit uppe, haha. I morse var det vuxendagis kl 9 så jag var där en halvtimme. Följt av en sväng till banken och sen hem igen så jag var hemma strax efter 10. Det första som möter mig i hallen är dock en söndertuggad mascara. Någon var jävligt sur att jag gick i morse och jävligt rädd när jag kom hem.. Som tur var så va det en mascara jag fått av mama som, på ren svenska, suger getpung. Så jag förlorade väl inte mycket där egentligen. Somnade sen i fåtöljen medans Sid barrikerade sig i buren och där satt/låg vi tills klockan var 14:45(!?). Sen gick vi upp ordentligt och gick ut på promenad.

Och sen ÄNTLIGEN vann jag denna underbara klocka på Tradera! Jag har nog lagt bud på en sån här klocka säkert 10-15 gånger vid olika tillfällen, men de har alltid gått upp så pass mycket i pris att jag struntat i det. Men nu vann jag en för bara 52 kr! Åh, är så löjligt lycklig nu. Materiell lycka är den bästa. :)

På tal om materiell lycka, min mobil är äntligen fixad så imorgon ska jag och lillebror åka till Karlstad och hämta den. Gud, så satans skönt det ska bli av bli av med lånetelefonen. Jag fick låna en HTC så länge av Elgiganten och jag hatar HTC-telefoner så obeskrivligt mycket. Denna måste sjunga på sista versen för den har krånglat jätte mycket. Smset att mobilen var klar såg jag tex. av en slump eftersom mobilen inte plingat nått..
Jaja, nu får det vara slutgnällt, jag är jätte glad egentligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar