Sidor

tisdag 18 mars 2014

Glöm igår...

Idag är INTE en bra dag. Jag och lillebror var ju iväg och hämtade min mobil i eftermiddags, men skiten funkar ju inte än?! Jag tror Elgiganten gjort som de gjorde med min VHS; de lagade den aldrig. När jag lämnade in VHS:en gick det inte att spela filmer i den och jag sa till mama att vi kanske borde tagit med en film så de får kolla efter felet. "Men det måste de ju ha själva!" blev svaret och inget mer med det. Lämnade in, väntade och sen fick sms om att den var lagad och färdig att hämtas. Kommer hem och felet är kvar så vi åker tillbaka där vi får förklarat att de aldrig testat den eftersom de inte hade någon film att sätta i... Hur fan kan de då säga att den är lagad? Fick iaf en helt ny och nu kommer jag faktiskt kräva en ny mobil. Samma fel (dvs kamerans usla kvalite) är fortfarande kvar. Det går inte att filma alls utan att hela bilden dras till höger, ljudet funkar inte, det går gröna streck över skärmen och den zoomar in av sig själv. Ändå säger de sig ha bytt ut hela kameran. Jag ska iaf ringa till dom imorgon och höra om jag kan få en ny mobil i handen när jag åker till Karlstad i helgen. De ska få se på jävlar om de nekar mig en ny nu..
Som om inte mitt humör var uselt nog så krashade min dator när jag kom hem. Så just nu sitter jag på papas, men jag är i alldeles för stort behov av dator (jobbsökande främst) så jag måste köpa en egen så fort som möjligt.. Den är snart 4 år så det var väl inte så oväntat med tanke på all skit hag har utsatt den för. Dock hann jag inte bränna ut alla bilder och det gör mig ledsen. :(

                                   Bilder har jag inga då min jääävligt fina mobil som sagt är usel.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar