Sidor

onsdag 12 mars 2014

Om mig

Lovade ju en liten introduktion av mig själv så här kommer den, i punktform;

  • Jag heter Angelica, är nyss fyllda 23 år (februari) och bor i en liten värmländsk stad.
  • Är arbetslös, men jobbar som timvikarie vilket betyder att jag kan jobba 0 - 20 (ex) dagar i månaden.
  • Jag har en hund som heter Sid. Han är en rottweiler/schäferblandning på 1½ år.
  • Min huvudsakliga syssla om dagarna just nu är att söka bostad då jag bor hemma hos min pappa än.
  • Jag gillar att pyssla, dumpstra och skapa. 
  • Jag är nördig som fan och älskar dokumentärer, dinosaurier, det övernaturliga, filmer, mobilspel osv...
  • ..men har också en tjejig sida och älskar att skämma bort mig med ansiktsmasker, peeling, smink och nagellack.
  • Jag är singel och, som de flesta singlar, hatar det. Har dock blivit bättre på att acceptera det, haha.
  • Jag har inget riktigt drömjobb. Dock vill jag absolut jobba med människor på något sätt.
  • Jag har komplex för mina bröst och har börjat spara till en förminskning.
  • Mitt drömresemål är (just nu) Disneyworld. :)
  • Jag är blåögd, men hatar det och skulle helst av allt vilja bo i mina bruna linser.
  • Jag kommer inte på något mer roligt att skriva just nu.


    Sidney!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar